Telefon Bimbit Handphone Klasik Sony Ericsson

anda minat mengumpul handphone lama jenama sony ericsson? anda mahu memiliki pelbagai telefon bimbit lama dan klasik? kami menjual pelbagai phone klasik lama yang original, kedai online pusat borong malaysia cadangkan Telefon Bimbit Handphone Klasik Sony Ericsson

Telefon Bimbit Handphone Klasik Sony Ericsson




Original Refurbished Sony Ericsson C905 / K770 / T707 / W20i / W100i / W350i / W508 / W550 / W595 / W705 / W880i / W980 / Z610 Classic Phone

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

Mati kaya ■ 301
sekiranya anda menghadapi Telefon Bimbit Handphone Klasik Sony Ericsson masalah mencari dokumen anda sendiri, bolehkah anda bayangkan betapa sukarnya orang lain untuk mencari dokumen berkenaan? Sebelum saya mengakhiri bahagian ini, saya ingin berkongsi satu kisah menarik tentang keluarga saya. Saya harap saya dapat memberitahu anda yang keluarga kami memang rapat, adik-beradik saya dan diri saya. Tetapi saya tidak dapat melakukannya. Paling baik, kami hanya sebulu. Kami berkongsi bapa yang sama — abang-abang dan kakak yang tua — tetapi berlainan ibu (ibu mereka meninggal dan kemudian bapa saya berkahwin dengan ibu saya). Tambahan pula, apabila kami semakin dewasa, ada jurang usia di antara kami. Jadi, kami hanya bertemu semasa Hari Raya atau majlis perkahwinan. Namun. benar akan kata orang — air dicincang takkan putus. Dan adakalanya persaudaraan lebih Telefon Bimbit Handphone Klasik Sony Ericsson bernilai daripada wang ringgit. Ibu saya meninggal dunia pada tahun 2006 sebelum bapa saya, walaupun usianya 15 tahun lebih muda daripada bapa. Salah satu hartanya yang tinggal adalah sebuah rumah yang dibeli menggunakan wangnya sendiri. Oleh sebab ibu meninggal terlebih dahulu daripada bapa, maka bapa adalah pewaris rumah berkenaan (bersama-sama saya dan adik saya). Dan oleh itu, abang dan kakak saya juga turut berkongsi rumah berkenaan, walaupun rumah itu dibeli oleh arwah ibu saya. Jadi, semasa perbincangan, saya minta agar mereka menyerahkan bahagian mereka, dan memberikan kepada saya dan adik saya. Tanpa Telefon Bimbit Handphone Klasik Sony Ericsson berfikir panjang, kesemua mereka bersetuju dengan permintaan saya. Biar saya ulangi sekali lagi — kesemua mereka bersetuju dengan segera terhadap permintaan saya. Walaupun mereka berhak ke atas rumah berkenaan di bawah kaedah Faraid, mereka bersetuju dan dengan rela hati menyerahkan bahagian mereka. Saya sangat berbangga dengan mereka. Kami mungkin tidak rapat tetapi saya sekarang mengetahui yang mereka mengasihi saya dan sanggup menyerahkan bahagian mereka. Saya tahu yang mungkin sebahagian pembaca berharap perkara yang sama terjadi kepada keluarga mereka apabila sampai masanya. Saya ucapkan selamat berjaya!
 
0 Komentar untuk "Telefon Bimbit Handphone Klasik Sony Ericsson"

 
Copyright © 2014 Jual Borong Malaysia - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info